Анализ на данни

ПОДХОДИ И СПЕЦИФИЧНИ ТЕХНИКИ ЗА РАБОТА С ТРАДИЦИОННИ ДАННИ

“Работа с данните” е много широко понятие. То може да се отнася, както до първично събиране на факти, така и тяхната обработка или графична визуализация. Това са данни, които са събрани чрез проведени анкети или …

АНАЛИЗ НА ДАННИ ЗА ОКОЛНАТА СРЕДА

Анализът предоставя ключови прозрения за устойчивото управление на природните ресурси и опазването на планетата. Комбинирането на иновации в технологиите и задълбочените анализи може да допринесе значително за минимизиране на въздействието на човешката дейност върху околната среда и адаптиране към климатичните промени.

ПРОГНОЗИРАЩИ НИВА В ИСТОРИЧЕСКИ ДАННИ

Това е мощен инструмент за подпомагане вземане на решенията. Успешното приложение зависи от качеството на данните, правилния избор на модели и внимателното интерпретиране на резултатите.

АНАЛИЗ НА ЗАДЪРЖАНЕ НА КЛИЕНТИТЕ

Анализът на задържането на клиентите е критичен за разбиране на ефективността на бизнес стратегиите за поддържане на дългосрочни взаимоотношения. Чрез този процес се идентифицират факторите, които включват лоялността, както и областите за подобряване.

СЕГМЕНТИРАНЕ НА КЛИЕНТИТЕ И ЗАПАЗВАНЕ НА КЛИЕНТИТЕ

Сегментиране на управлението на клиентите и стратегиите за тяхното задържане с ключови елементи за успешното взаимоотношение с клиентите и устойчив растеж на бизнеса.

АНАЛИЗ НА НАСТРОЕНИЯТА

Анализът на настроенията, наричан още „определяне на полярността на текста“, е техника за обработка на естествен език (NLP), която идентифицира и класифицира емоционалния тон в текстовите данни.

0%